کاش دنیا کمی از درد خودش کم می کرد

گاهی کسی میخواهی برای گفتن دردهایت اما وای بر روزی که هیچ کس نباشد و خودت باشی و خودت

کاش دنیا کمی از درد خودش کم می کرد

گاهی کسی میخواهی برای گفتن دردهایت اما وای بر روزی که هیچ کس نباشد و خودت باشی و خودت

مینویسم از تمام آنچه مرا می آزارد و مسرورم میکند .......دریاب مرا!!!

بایگانی
آخرین مطالب

چشم به راه

سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۲۳ ق.ظ

روز دیگری گذشت

چشم خیس من به قاب جاده است هنوز

تا رسد ز ره مسافرم

در خیال من چو سالهاست که از دیدگان من

گشته دور

روزها گذشت

چشم خیس من پر از غبار راه شد

سینه ام پر از شعر انتظار

قاب آینه پر از نگاه شد

می رسی زدورها

می کنی ز قاب فاصله عبور

می شوی پر از نگاه

با وجود تو می شوم پر از غرور

تازیانه های باد روی پیکر خسته زمین

می شود رها

در میان هوی هوی و ناله های پر نهیب باد

در میان روزهای خسته و فارغ از لحظه های شاد

در فراغ تو

در خیال خود

با تو می کنم سلام

روزها گذشت و چشم من به راه جاده است هنوز

روزها گذشت ولی هنوز

روز همان روز دیگریست

sindokht67




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۲
فهیمه الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی